Antepostscriptum

Notă despre Natalia

Posted on: 2010/09/10

Nota aceasta este despre Natalia. De ce am început cu Natalia? Pentru că Natalia n-o să se supere, iar dacă o să se supere, repede o să-i treacă. Pentru că eu am mulți prieteni pe care nu-i împart în buni și foarte buni, dar cînd vreau să ies la un suc sau la o plimbare, sau pur și simplu să stau la taclale cu cineva, primul meu gînd este la Natalia. Cu ea am învățat în liceu, apoi am făcut împreună facultatea și am împărțit odaia în cămin, apoi s-a întîmplat așa că și lucrăm în aceeași companie – ea e un fel de „crîșă” la serviciu.
Natalia e un om foarte și foarte interesant, pe cuvînt! Calitatea ei distinctivă este aceea că oricît de tare eu m-aș strădui să întîrzii la întîlnirea cu dînsa, ea o să vină ultima (sorry, Natașa). Dar eu m-am obișnuit cu asta încă din studenție cînd ieșeam s-o aștept pe coridor dimineața ca să nu mă încălzesc în odaie, pînă ea se pregătea pentru plecarea la facultate. Natalia mi-a dezvoltat simțul răbdării și m-a făcut să fiu mai calmă, pentru asta nu i-am mulțumit niciodată – iată că îi mulțumesc acum.
Încă o trăsătură distinctivă a Nataliei este frumusețea ei – toți o observă. De aceea ea, încă de mic copil (adică din liceu) s-a aflat mereu printre vedete. La Orhei, unde am făcut liceul, s-a iubit cu o vedetă a cărui nume nici nu-l pomenesc ca să nu-mi aprind paie în cap, iar la facultate, chiar în primul an de studii, desigur că au făcut-o bobocică. De la Balul Bobocilor s-a întors cu alt trofeu – încă o vedetă „zapala” pe Natașa noastră, bobocelul de la CIM pe atunci, viitorul solist în „InQuadro” (sorry, Natașa, din nou). Bine, nu mai enumăr toate victimile ei, cred că ați întels că fata-i pur și simplu imposibildeneobservat.
Ce îmi plăcea mie tare la Natașa pe cînd eram studenți e că ea niciodată nu refuza chefurile (acum această trăsătură a ei s-a denaturat grav) și, apropos de chefuri, niciodată Natalia nu „amețea”, chiar cînd Artur, prietenul Marianei, care era barmen, facea coctailuri complicate și pe urmă o învîrtea pe Natașa. Din cauza asta, eu nici pînă acum nu pot să înțeleg de ce, atunci cînd ne-am dus cu grupa la Vadul lui Vodă și Liuda a cumpărat cărbune activat, păi nu înteleg de ce și Natașa a cheltuit cinci pastile, înainte de a se da startul chefului general. Probabil din solidaritate, ca să nu ne simțim cu Liuda prea „slabe de fire”. Nu înteleg din ce-i făcută Natalia, dar probabil ca anatomia ei ar prezenta interes pentru anatomiști.
Natalia e foarte serioasă. Asta se trage la dînsa de pe timpurile cînd preda la FRT probabil, pentru că pînă atunci ea a ascuns temeinic această calitate. Ea este omul care nu te lasă în pace pînă cînd nu ți-a explicat ceva așa ca să fie înțeles definitiv. Nu te lasă în pace nici chiar atunci cînd zici: „da gata, gata, am înțeles!”, pentru că ea (și aici descoperim o nouă calitate a Nataliei) cunoaște omul după ochi. Dacă i s-a părut ei că ochiul tău nu s-a lipezit de la izvorul explicațiilor ei, ap’ n-ai nici o șansă – va trebui să înțelegi!
Natașa mi-a cultivat gustul pentru hrișcă. Da! N-am să uit niciodată cum m-am dus la ea în odaie (noi am locuit împreună doar un an) și am găsit-o mîncînd hrișcă fără NIMIC! adică fără sos, fără smîntînă sau măcar ketchup! Acesta a fost un șoc pentru mine, eu care uram hrișca și care nu-mi imaginam vreodată să văd vreun om mîncînd hrișcă în halul ăsta! Dar Natalia era ispirată atunci (cred că deja se săturase) și mi-a vorbit așa de frumos despre hrișcă și proprietățile ei gustative și chiar profilactice, că mie mi s-a făcut oleacă rușine cînd a intrat colega de odaie a Nataliei și ne- a surprins mîncînd împreună „grecică fără nikă”.
Așa de multe aș putea povesti despre Natalia că simt că dacă nu mă opresc acum, Natalia ar putea să-mi blocheze apelurile de intrare și n-o să mai am cu cine face întîlnirea cu absolvenții (eu nu-mi imaginez întîlnire cu absolvenții fără Natalia, pentru că cu ea am învățat peste tot), așa că vă las intrigați, puteți s-o întîlniți prin pădurea deasă a Chşinăului și… Natalia, sorry pentru a treia oară. Gata, tac!

5 Răspunsuri to "Notă despre Natalia"

ahahahahha, mai n-am murit de ris! atre as vrea s-o vad si eu pe Natalia, macar cu un ochi!

DA de grecika fara nika – am un prieten care nu o suporta. Cu nici un fel de sos. Si daca Natasa ta e asa de superba la convins, poate le organizam o „vstrece”?🙂

oi, care „vstrece”? eu de la întîlnirea cu absolvenţii tot o pescuiesc să ne întîlnim şi ea tot se eschivează… mi-a trecut prin cap că nu mă mai iubeşte chiar ))) noroc de cumătrii, facebook şi skzpe că altfel… o uitam la faţă.🙂
de fapt, dacă stau să mă gîndesc, la un băiat cred că ar avea mai multă tragere de inimă🙂. cred că eu am plictisit-o🙂

E-he-he!!! Ia te uită ce găsesc eu aici😛 Draga mea, harbujika, tu ştii cât de mult te iubesc, poate nu se vede, dar sigur se simte :*

eu chiar dacă ştiu, îmi place să mi se repete. îmi place să mă ling pe botişor🙂, pufuleţ, tu doar ştii!🙂

Da, e tare tare nice profilul Natasei tale!!

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

