Antepostscriptum

Notă despre Maria

Posted on: 2010/09/16

Maria seamănă cu tatăl ei. Această chestiune a fost îndelung discutată în familie la naşterea acesteia, părerile au fost diferite şi controversate, dar pînă la urmă spiritele s-au calmat şi a fost acceptat unanim că Maria seamănă cu taică-său. Primul s-a împăcat cu acest gînd taică-său. Deci, Maria seamănă cu taică-său şi este fată norocoasă. Încă din fragedă copilărie, toate regulile în casă le stabilea Maria – ea hotăra cine şi ce face, cînd şi cum reacţionează. Şi nimeni nu a opus rezistenţă la această ordine nouă. Chiar şi cei mai mari specialişti capitulau în faţa hotărîrilor Mariei.
Cea mai mare pasiune a Mariei este să-i ia la mişto pe Natalia şi pe Alexei. Astfel, ea inventează diferite motive ca să-i trezească noaptea, cînd începe să-ţi fie lumea mai dragă: ba că patul nu-i aranjat bine, ba că simte un iz neplacut în casă, ba că cina n-a fost bună şi o roade la stomac… În fine, situaţii care necesită să fie înlăturate imediat. De către Natalia şi Alexei. Findcă Maria e Commander.
Maria este foarte curajoasă. Atunci cînd o lume întreagă e prinsă de dilema intens mediatizată şi adînc înrădăcinată în raţiunea omenirii: a ne apăra sau nu prin metode extremale de virusul pandemic, ea a primit cu pieptul larg deschis vaccina contra gripei A(H1N1) şi a devenit imediat vedetă. Şi atunci cînd au venit reporterii PRO- TV s-o viziteze personal la spital, zîmbetul ei larg le-a spus: „Şi niş nikă nu mă doare!Da’ bine, puteţi să mă arătaţi deseară, că n-aţi făcut doar un drum degeaba. ” Iar ei au arătat-o două seri la rînd.
Eu m-am împrietenit cu Maria la o sărbătoare de familie, cînd ea apărut pe neobservate în capul mesei, iar cînd m-am apropiat la o distanţă pe care ea a considerat-o favorabilă pentru atac, mi-a aruncat un zîmbet care m-a facut să înţeleg automat că şi eu urmează să mă supun din acel moment Mariei. Dar nu m-am sinchisit aproape deloc de asta, mai ales cînd m-am gîndit că soacră-mea, care nu-i deloc o persoană uşor de supus, e şi ea la picioarele Mariei.
Maria are intenţii serioase. Aşa ca – păziţi-vă – o să ajungă şi la voi!
Încă Maria mai zîmbeşte cînd îi agiţi căţeluşul cel verde şi gălăgios şi ea împlineşte degrabă nouă luni şi jumătate. La multi ani, Maria!

4 Răspunsuri to "Notă despre Maria"

Da, dar tu acuş vei avea altă zeiţă căreia să i te supui pân la adânci bătrâneţi🙂

deja îi sunt supusă!🙂

offtopic:(că n-ai pagină de oaspeti, nici eu n-am da o sa-mi fac, scriu aici) tulumamaii, e are blog, sh tashi!

dap’ crezi că de ce m-am naravit eu la soveturi de la tine, aşa de dragu’ skărkinatului limbii?

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

