Antepostscriptum

Like

Posted on: 2010/11/26

Mie chiar îmi place…
„E ca un drog”, „Pierdere de timp”, „Ocupaţie de oameni neserioşi”…
OK, dacă-i aşa, atunci accept să fiu dependentă, neserioasă şi să pierd în mediu o oră-două pe zi pentru aceasta.
Aham, despre facebook vorbesc.
Mie îmi place facebook în primul rînd pentru oamenii pe care i-am reîntîlnit acolo, de care îmi era dor sau îi uitasem, sau nu ştiam pe unde-s, sau pur şi simplu nu am ocazia să-i văd prea des. Cît şi pentru oamenii care i-am întîlnit, cunoscut acolo – unii mi-au devenit prieteni, alţii m-au învăţat ceva interesant, alţii m-au provocat, alţii pur şi simplu mi-au permis să-i admir. Unii mi-au devenit atît de scumpi, de parcă i-aş fi cunoscut de o viaţă, nu pot să mă lipsesc de prezenţa lor în reţea (Doamne fereşte de vreo blocare de profil sau ceva – ptiu, ptiu, ptiu!)
Acolo mă simt ca acasă, mă simt printre ai mei.
Mie îmi place facebook pentru că el mă întreabă mereu: „What’s on your mind?” şi eu mă gîndesc: „действительно, what’s on my mind?”. Iar uneori on my mind e doar un smile, dar (minune!) lumea poate să reacţioneze şi la el.
Îmi place facebook pentru că îmi permite să pierd ştirile de la ora opt, fiindcă el îmi spune totul, chiar uneori şi mai mult, iar dacă mi-i dor de Oxana sau de Lorena – poftim, pot chiar să le salut.
Cîteodată, cînd n-ai chef de nimic, afară e timp urît şi ţi-e trist, te uiţi în oglindă şi vezi pe cineva ciufulit, nemachiat şi în pijama… – atunci ai ales o poză unde îţi pare că ai ieşit mai bine, o pui pe facebook şi e ca şi cum ai fi pus o rochie bună, te-ai fi chitit şi ai fi ieşit în lume. Şi lumea ceea îşi aduce aminte de tine, îţi zice că eşti drăguţă, te salută, te întreabă ce mai faci… Bine, uneori te mai ia în căruţă…
Îmi place facebook pentru că mă distrează, mă informează, mă socializează.
Aaaa, da: (nu fac politică, dar) îmi place că majoritatea prietenilor mei sunt pelişti (hi,hi,hi -„pelişti”🙂 ), deşi nu i-am ales după criterii politice şi cred că nici ei pe mine, că n-am declarat asta nicăieri (iaka amu prima dată), mă bucură coincidenţa asta şi mă face să înţeleg că vrînd-nevrînd te legi cu себе подобных.
Îmi place facebook pentru că Raluca mă ţine acasă, dar eu îmi permit să ies oricum, să-mi văd toţi amicii şi să mă laud. Cu Raluca, în special.🙂
Aşa că: thank you, Mark – iLike!

3 Răspunsuri to "Like"

mă regăsesc în postarea ta🙂 nu ştiu pe cît de grav e şi cît o să dureze, dar „dacă FB nu e, nimic nu e”

si eu ma regasesc, iaca cum asi fi aflat in 3 ore dupa nastere ca o prietena tare draga mie la alt capat al lumii a nascut o minunata fetita, da datorita la facebook am aflat si m-am bucurat tare pentru dinsa🙂 (se vede ca fetitele sint populare acuma, numa de fetite aud in ultimul timp!)

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

