Antepostscriptum

A fost odată…

Posted on: 2010/12/11

Am dat azi de linkul la dansul nostru. Mmmmm… Ce timpuri!

8 Răspunsuri to "A fost odată…"

I like, like, like, foarte sofisticat si pasionant!

da eu am vazut asta live😛

a fost foarte super🙂

ei da? da eu încă nu mi-am dat seama cine eşti.🙂 deşi am o bănuială, cetăţeanule.🙂

parcă intuiam că eşti cineva cunoscut.🙂

o banuiala ?🙂 deci shanse putzine am🙂

Foarte frumos… „Uh ti”, cum a zis cineva de la noi

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

