Antepostscriptum

Mîinile mamei

Posted on: 2010/12/18

Mîinile mamei mi-au şters lacrima de pe obraz.

Mîinile mamei mi-au împletit cosiţe.

Mîinile mamei mi-au pus pătlagină pe rană.

Mîinile mamei mi-au prins voalul în păr.

Mîinile mamei au îmbătrînit…

Mîinile mamei stau lipite, cuminţi şi înţelepte, şi se roagă pentru mine…

 

Mîinile mamei răsfoiesc cartea cu poveşti.

Mîinile mamei alină scîncetul pruncului.

Mîinile mamei leagănă dulce copilul.

Mîinile mamei mîngîie căpşorul micuţ, mînuţele micuţe… care vor deveni…

 

…mîinile mamei… vor alinta copii zglobii.

Mîinile mamei vor pregăti bucate preferate.

Mîinile mamei vor tremura pe rochiţele mici, strînse demult pe raftul uitat.

Mîinile mamei îşi vor aminti din cînd în cînd de mine şi vor veni acasă ca să cuprindă în palmele tinere mîinile mamei îmbătrînite şi să tacă spunînd că mă iubesc…

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

