Antepostscriptum

Cate Blanchett

Posted on: 2011/03/03

Am scris atît despre romanele citite ultima vreme, încăt am uitat că eram cîndva un cinefil înrăit. N-am să fac un top al filmelor preferate, dar azi, citind, de nicăieri, mi-a apărut imaginea ei, a actriţei pe care o admir: Cate Blanchett.
Admir frumuseţea ei neordinară şi prestaţia ei. Îmi plac mai ales filmele în care parcă este urîţică, dar în toate (cîte le-am văzut eu) este o actriţă cu caracter. Plus la toate, eu o consider, numai aşa, vizual judecînd, o fată deşteaptă. Ce mai încolo-încoace, e bravo fata şi atît. Filme în care m-a impresionat: în primul rînd – „Elizabeth: The Golden Age” – mi-a plăcut foarte mult şi mi se pare că anume aşa roluri o reprezintă, apoi „Aviator”, „The curios case of Benjamin Button”, „Robin Hood”, „Babel” …

6 Răspunsuri to "Cate Blanchett"

Si eu o admir foarte mult, una din preferatele mele actrite!

o consider foarte talentată, în primul rînd.

E demna si sigura pe sine. Si e mereu o prezenta iconica, deasupra curentelor de moda ( de exemplu: http://gofugyourself.com/oscars-well-played-cate-blanchett-02-2011)

cică era îmbrăcată „nu prea”. aşa au judecat-o stiliştii. spuneau la ştiri.🙂

Aş recomanda şi „Coffe and cigarettes”, mai ales ca are două roluri în acest film.

stii cum e, gusturile difera. Pentru cineva e „excentric”, la altul e „inovator”, la altul e „deplasat”. Mie mi-a placut ca era un fel de opera de arta si era purtata frumos.

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

