Antepostscriptum

Arioneşti

Posted on: 2011/09/07

Eu cînd spun „plai natal” mă gîndesc la Valea Bradului, din Arioneşti:
E satul unde mi-am patrecut verile copilăriei, am învăţat un an şi unde revin cu plăcere. Făceţi cunoştinţă:





Şcoala cea nouă:

Şcoala cea veche:

Se pot întîlni şi chestii din acestea:


Dar natura din jurul satului le bate pe toate:

Dar pentru natura Arioneştiului, mai exact a complexului natural „Rudi-Arioneşti” am să fac un post aparte. Acolo am să vorbesc şi despre istoria şi legenda satului.
Aşadar, nu evitaţi să vizitaţi Arioneştiul.

To be continued…

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

