Antepostscriptum

Eu sunt

Posted on: 2011/11/12

Se întîmplă ceva straniu: de cînd mi-am ucis toate conturile de prin reţelele de socializare, lumea a început insistent să-mi viziteze blogul. Credeam că o să dureze o zi, cel mult – două. Dar nu!
Eu încă sunt ocupată şi de accea nu am intrat decît să vă spun că am descoperit un blog interesant, culinar, ce-i drept. Asta după ce o zi întreagă am copiat reţete de pe nişte carduri frumoase, împrumutate de la vecina mea, ca să găsesc la urmă, seara tîrziu, cînd deja nu mai puteam ţine stiloul în mînă de oboseală, scris pe coperta pachetului cu carduri: Aceste reţete şi multe alte sunt prezentate pe blogul : http://ollyaskitchen.blogspot.com/

3 Răspunsuri to "Eu sunt"

ehh…bine că ai timp pentru kitchen😀 mai rău de noi

http://www.say7.info/ comod de gatit dupa acest site

din păcate, nu prea am timp, dar duminica mă strădui să bucur familia cu ceva bunişor.

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

