Antepostscriptum

Încă o dată despre reaua de mine

Posted on: 2012/04/12

N-am iertare!!! Al doilea an la rînd (şi cine ştie dacă nu mă voi repeta) uit să felicit persoana care, printre altele, mi-e foarte scumpă.

Şi dacă n-am iertare, apoi oameni buni, măcar soviste am. Căci nu mă fac moartă în păpuşoi, dar declar, deschis şi public, că mi-e ruşine şi din nou: n-am iertare!

Nu, să nu credeţi că o cerşesc, însă, chiar dacă mai tîrziu, tot am s-o fac, am s-o felicit.

Şi aici dăm peste o altă însuşire proastă de-a mea: sunt egoistă. Şi de asta n-am să-ţi doresc, scumpă Nătaşă, mai mult decît fericire, despre care chiar dacă spune lumea că ar fi o iluzie, sper să ai întotdeauna măcar iluzia acestei iluzii. Ce poate fi mai frumos decît să trăieşti toată viaţa într-un vis?

Eu, desigur, îs „bravo”, ca de obicei, dragă Nătaşă.😦

1 Response to "Încă o dată despre reaua de mine"

Și eu cât de căscată sunt că am uitat când exact s-a născut Raluca? M-am tot frământat prin decembrie că nu v-am vizitat cu urări de bine, dar am fost lașă până la urmă să confirm când e ziua ei😀
Merg la ghilotină🙂

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

