Antepostscriptum

În ajun de an nou

Posted on: 2012/06/22

De luni mă reîntorc la serviciu. Sper că, printre cifre şi statistici, să nu uit a scrie. Pentru orice eventualitate, am vrut să mulţumesc celor cîţiva cititori fideli pe care ştiu că-i am, chiar dacă sper că aceasta nu înseamnă că nu am să mai revin. Pînă mă reacomodez, însă, am să păşesc mai rar pe tărîmul virtual, cu siguranţă. Asta aşa, ca să nu creez prea multe mistere. Bun, iată că vă zic mulţumesc şi să ştiţi că apreciez timpul pe care-l pierdeţi cu buchiile mele.
Poate că ar trebui să fac un bilanţ, aşa cum sunt, personal, în ajun de an nou, dar pentru că nu iubesc bilanţurile, am să spun că sunt mai multe lucruri pe care aş fi putut să le fac decît cele pe care le-am făcut. Niciodată nu avem destul timp ca să recuperăm, dar sper că conştiinţa faptului în sine să fie o învăţătură pentru viitor.
Pe curînd!

2 Răspunsuri to "În ajun de an nou"

Intoarcere placuta la serviciu:) noi vom astepta postari chiar daca si mai rare!

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

