Antepostscriptum

Copy/past de la Andriana

Posted on: 2012/06/28

Pentru că acum simt şi eu aşa.

Acea vreme când…

Unele cuvinte mă urăsc.
Intru în curtea lor
şi toate se dau duse de-acasă.
Numai alea sincere, dar abrupte
mă aşteaptă în grădină cu mâinile în şold.

Eu le dau bună ziua şi ele,
ele îmi răspund cu: aha.

Să le rostesc e ca şi cum
mi-aş închide umbrela
din calea grindinii.

Să nu le rostesc e ca şi cum
mi-aş încorseta tălpile
în beton.

Şi tot aşteptăm faţă în faţă
vremea cuvintelor de mijloc
ce-a trecut.

http://adyana.wordpress.com/2012/06/14/acea-vreme-cand/

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

