Antepostscriptum

# # #

Posted on: 2013/04/26

Ce-ar fi dacă n-ar mai fi aniversări de ziua de naştere şi alte aniversări?

Li se acordă atîta importanţă încît mă simt prost de fiecare dată cînd uit de ele. Şi eu uit des, în 90% din cazuri.

Aş uita şi de ziua mea, dacă nu mi-ar aduce aminte alţii. Şi nu exagerez defel. Am păţit ceva de genul acesta chiar anul trecut, pe 13 iunie. M-am trezit dimineaţă cu gîndul că e ziua de naştere a soacrei mele. Eram aproape fericită că n-am uitat şi am fost printre primele care au felicitat-o. Încă mai fericită am fost cînd, imediat după ce am felicitat-o pe mama soacră, mi-am dat seama că e ziua de naştere a unei prietene. A fost o adevărată performanţă pentru mine să-mi aduc aminte acest lucru. Am  felicitat-o şi pe ea. Am avut o zi minunată, eram aproape mîndră de mine.  Asta pînă seara, cînd am deschis uşa soţului care se întorcea de la serviciu, şi l-am găsit în prag cu un buchet enorm de flori. Mi-am dat seama abia din a doua ce vroia să spună: era aniversarea căsătoriei noastre…

Pentru acest week-end îmi programez să-mi completez reminder-ul cu toate zilele de naştere. Această postare are menirea să-mi aducă aminte.

3 Răspunsuri to "# # #"

e ziua mea azi😀

😦 primeşti felicitări întîrziate ?
la mulţi ani!

le-am primit de atunci, multumesc🙂

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

