Antepostscriptum

2013? HO-HO-HO!

Posted on: 2013/12/25

Acum, cînd mai e puțin pînă în noul an, privesc în urmă și mă întreb: „Ce-a fost asta?…”

Crede-ți-mă, am de ce!

Anul 2013 a schimbat TOTUL.

Cine a zis că 13 e cifră blestemată? Pe 13 m-am măritat, pe 13 e ziua soțului meu și chiar și a soacrei, și a unei bune prietene… și a unui verișor… Dacă-mi amintesc bine, pe un 13 l-am cunoscut pe Ion!

Păi, în sfîrșit, în 2013, s-au întîmplat muuulte. Anul acesta a fost luuuuung, plin de evenimente… care mai de care.

Mi-am schimbat ESENȚIAL modul de viață, dar, ce e mai important, de GÎNDIRE. Vegetarianismul e un mod de a fi, nu de a mînca. Sportul e mai prieten cu mine decît oricînd. Chiar și atît e deajuns ca să-i zic „MULȚUMESC” acestui an.

…dar nu e numai asta. Am fost nana cea mare anul ăsta, apoi încă o dată nănașă și nu e lucru puțin treaba asta, pe cuvînt. Hei, anul ăsta s-a măritat Andriana! Îmi pare rău că n-am ajuns la nunta ta, dragă!

Cine ar mai fi crezut că, spre sfîrșit de an, am să-mi schimb pînă și serviciul? …și am să văd și Berlinul?

O, era cît pe ce să uit:  anul acesta mi-am ridicat permisul! Și mi-a luat o bună jumătate de an ca să mi-l iau așa, frumos, cu inima curată și împăcată (carevasăzică – sigură pe volanul din mînă și fără mită). Știu, v-am promis să vă spun toată povestea, dar… iertați-mă, nu prea am găsit timp.

… ăsta e următorul lucru care s-a întîmplat anul acesta – sunt mereu în criză de timp, dar nu mai plîng după el. Treacă, că ce altceva are de făcut? El trece în drumul său, eu, între timp, merg pe al meu.

De un singur lucru îmi pare rău – nu prea am citit anul acesta, dar, mi-a spus o persoană (tot anul ăsta): „Ai citit asta? Și asta? Și asta tot? Bravo! Acum – susține examenele! Trăiește așa cum ai învățat din tot ce ai citit!”. Și eu m-am sprijinit așa, într-un cot, și m-am gîndit: „Că bine zice…”

Îmi doresc în noul an, totuși, să găsesc timp pentru blogul meu, pentru voi, pentru citit, că nu am renunțat definitiv la toate astea. Mă bucur nespus să știu că vă amintiți de mine și vă mulțumesc pentru asta.

Vă doresc să fiți fericiți!

Viața e complicată, dar… COLORATĂ !

 

4 Răspunsuri to "2013? HO-HO-HO!"

ne amintim, dar tu nu prea ai timp nici de noi :))
craciun fericit voua!😉

recunosc, nu prea am, dar în inima mea sunteți mereu.

bine, ne-ai convins😀
pupici

hei, fata frumoasa! ce mai faci?

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

