Antepostscriptum

FUCK IT!

Posted on: 2014/07/18

… în prag de vacanță, n-am nici un gînd legat de aceasta, deși am așteptat-o atît.

Toate gîndurile mele, rațiunea, sufletul… sunt concentrate într-o mare dezamăgire. Dezgust, antipatie, repulsie, poate chiar ură… și poate chiar vină… Asta simt acum.

Undeva am făcut, noi toți, o mare eroare. Cine nu și-a făcut treaba – cultura, artele, educația, progresul științific, religia, întreaga civilizație? Cine nu și-a făcut treaba bine, de am ajuns în asemenea hal?

Am ajuns răpitori, criminali, roboți… gunoi!

În istorie sunt o mulțime de exemple de cruzime, de orori, de războaie. Da, sunt, dar ele se întîmplau pe atunci, cînd încă nu eram așa de evoluați, progresivi, morali, diplomați, CIVILIZATI. Acum s-ar părea că avem o mulțime de pîrghii pentru a aplana un conflict încă din fașă: economice, diplomatice, morale… Și? Cum se reflectă rezultatul muncii noastre de secole? BOOM! și am omorît 280 de oameni nevinovați dintr-o lovitură? La asta se reduce toată măiestria noastră? Ce s-a schimbat de fapt, față de cruzimile din antichitate? Armele? Am evoluat secole la rînd ca să elaborăm arme mai performante care să ucidă mai repede, mai exact, mai mulți dintr-o dată? Pentru acest scop s-au dezvoltat științele, au înaintat tehnologiile???

Dacă da, atunci fuck it! Mai bine rămîneam primate.

 

1 Response to "FUCK IT!"

Da Vica, omul este un animal educat mai mult sau mai putin.
Conflictele armate care sunt acum in lume nu mai tin demult de orgoliu sau rautate. Este doar lacomie pura a unor oameni pentru care masele nu au nici o valoare.
Noi nici nu putem imagina abundenta care ar umple planeta daca s-ar inceta cheltuielile care se fac acum pe inarmare. Banii sunt raul, mortile sunt consecinta.

Lasă un răspuns

Arhive

De vă e foame

